Pro Blog


Egy sikeres vállalkozás számára elengedhetetlen – a saját weboldala mellett - valamilyen közösségi portálon való részvétel, ez nem kérdés. A megjelenés viszont önmagában kevés. Egy tökéletesen megszerkesztett honlap, vagy blog még nem garantálja, hogy mindenki ránk figyel.

  • 2018. július 22.

Hogyan érdemes tehát manapság egy vállalkozásnak használnia a közösségi média adta lehetőségeket?

Személyre szabott tartalmak és hirdetések - A közösségi média lehetővé teszi számunkra, hogy ne csupán demográfiai adatok alapján válasszunk célközönséget, hanem értékek, érdeklődés, viselkedés alapján. Minden felhasználó a számára releváns információt keresi, tehát érdemes minden posztnak egy adott problémára, vagy kérdésre megoldást nyújtania.

A legtöbben már okostelefont használnak, tehát amit közzéteszük az jó, ha ilyen formában is tökéletesen élvezhető.

Interakció - A bejegyzésünk legyen informatív, tanulságos, szórakoztató, és ne legyen túl hosszú! Az embereknek nincs túl sok idejük olvasni, így a terjedelem jobb, ha nem haladja meg az 1-2 ezer karaktert. A kép+kérdés általában nagyobb aktivitást vált ki. A legfrissebb statisztikák szerint viszont a videós tartalmak azok, melyek kiemelkedő elkötelezettséget váltanak ki a vállalkozások és a márkák irányába. Ezekhez kapcsolódik a legtöbb hozzászólás, kedvelés, megosztás.

Folyamatosság - A közösségi média egyik legnagyobb előnye, hogy azonnali visszacsatolásra ad lehetőséget. Éppen ezért meglévő vagy potenciális ügyfeleink el is várják, hogy kérdéseikre, észrevételeikre azonnal reagáljanak. A chatbotok használata segíthet minket ebben.

Hitelesség és közvetlenség - Legyünk spontánok, természetesek! Hallgassuk meg és vegyük figyelembe a fogyasztói véleményeket, hiszen ezáltal tudjuk leginkább kiszolgálni az aktuális igényeket.