Tartalom és szövegírás
Nem csupán múló hóbort, hogy egyre több cég elkezdett szakmai blogot, híreket, rendszeres bejegyzéseket közzé tenni a weboldalán. A tartalom marketing mára elengedhetetlen eszköz azok számára, akik a Google találati listájának elején szeretnének elhelyezkedni – és ki ne szeretne?! Szintén nélkülözhetetlen azoknak, akik valamilyen nehezebben eladható (például: drága) szolgáltatást vagy terméket árulnak, és ezért fontos számukra a potenciális ügyfelek felé történő bizalom építés.
Aki sikeres akar lenni, annak hosszú távon ma már nem elegendő a jól megírt, jól optimalizált, egyedi tartalommal feltöltött weboldal, amelyet a Pro Online készít neki. A Google azokat az oldalakat preferálja, amik „élnek”, azaz rendszeresen új és egyedi tartalmak jelennek meg rajtuk. De nem csak a keresőmotor szereti a jó minőségű és új tartalmakat: az oldalunk egyszeri látogatóját visszatérő látogatóvá tehetjük, ha érdekes és igényes cikkeket olvashat az oldalunkon azzal kapcsolatban, amivel foglalkozunk – és közben az oldalon eltöltött idő is szépen nő. Sőt, ha igazán jók vagyunk, spontán módon fognak egy-egy cikkünkre hivatkozni más blogokon vagy fórumokon.
Minderre persze nem mindenkinek marad ideje. A „content creation” feladatot a Pro Online egy külön, csak szövegírással foglalkozó részlege látja el ügyfeleink részére. A szolgáltatás a többitől függetlenül is igénybe vehető.
Mit nyújtunk, mint marketing szövegírók?
- tartalmilag és nyelvtanilag is igényes, egyedi cikkek, bejegyzések
- témájában nem csak a cég tevékenységéhez, de általában egy konkrét termékhez kapcsolódnak
- egy jó cikk, amely egyből a céltermék landing page-re vezet -> így értékesítünk a 21. században!
- akár telefonos interjút is készítünk például egy ügyfelükkel vagy egy munkatársukkal
- a témához igazodó, egyedi, nem pedig száz másik weboldalon látható képek használata
- belső linkek, a weboldal egyéb részeihez vagy más bejegyzésekhez
- a cikkre mutató kreatívok létrehozása a megrendelő közösségi felületein, igazodva az adott médium bevett stílusához
- egyedi meta title és description mezők beállítása
- kereső kulcsszavak elhelyezése a szövegben (SEO)
- hosszú távú együttműködés esetén egy dedikált szövegíró, aki így mélyebben meg tudja ismerni a cég termékeit, működését és stílusát.
Az szolgáltatás tartalmazza a kapcsolódó képek (vagy videók) megkeresését és feltöltését, a szövegek lektorálását és beharangozó kreatívok létrehozását a közösségi felületeken is.
Mennyi szöveg létrehozása a javasolt?
Ez a megrendelő cég méretétől és igényeitől, valamint a tevékenység jellegétől függ. Eddigi ügyfeleink által kért tipikus igény, havonta:
- 2 hosszú cikk (2100 karakter x2)
- 2 rövid bejegyzés (1200 karakter x 2)
- +1 cikk nélküli facebook post: 320 karakter
- Összesen: 6920 karakter