Pro Blog

Hátulütők!

Nem lehet minden csak jó, vagy csak rossz. Sajnos az online weboldal készítőknek van egy hatalmas hátránya. A sebesség! Jobban mondva a lassúság. Mert ezek az oldalak megjegyeznek minden változtatást, amit mi szerkesztettünk. Bent ragad az egyedi kódban, amit a mi vizuális szerkesztőnkkel valaha csináltunk.  Ez bizony lassítja az oldalt. A magasságos Google pedig azt nem szereti. 3 másodpercet engedélyez egy weboldalnak, hogy betöltődjön egy böngészőben. Ezt könnyű ellenőrizni. Nyitunk egy Chrome böngészőt, inkognitó módba kapcsolunk a jobb felső sarokban. Nyomunk egy F12-es billentyűt és a felugró menüben kiválasztjuk Network menüpontot. A böngésző mezőbe beírjuk a weboldal címét és láss csodát kiírja, hogy hány másodperc alatt töltődik be az oldal. Több féle időt fogunk látni: a sablon betöltési idejét (DOMEContent), a Load-ot, amit a Google funkcionális betöltésként kezel, és ott van még a teljes betöltési idő (Finish). Finish=Végtelen! Igen, az ott végtelen. Néha megáll, de aztán ismét nekilendül. Ez azt jelenti, hogy az online weboldal szerkesztőben készült oldalak folyamatosan töltenek valamit.

Említhetnénk még support problémákat, bankkártya csapdákat, indokolatlan pénzlevonásokat. Beszélhetnénk még infók kezeléséről, felhasználási feltételekről, stb. Szerintünk a legnagyobb gond mégis a pénz! Hosszútávon nem éri meg és valós programkódot nem igazán kapsz. Nem veszel igazából semmit. Csak bérelsz.

És akkor mi van?

Semmi különös, ha ez egy low budget projekt próba, abban az esetben mindenkit csak bíztatni tudunk, hogy próbálja ki valamelyik szerkesztőt.

Viszont, ha olyan weboldalt szeretne, aminek a helyezése folyamatosan javul a Google keresési listában, akkor "van baj" - ahogy az egyik fejlesztőnk mondaná. A Google a sebesség miatt hátrébb sorolja a weboldalt és növeli a hirdetés költségeit. A lassúság hatással van az ügyfelekre. Senki sem szeret várni, főleg ha egy közepes telefonról nézi az adott weboldalt. Hiába kattintja le a hirdetést, ha az lassan töltődik be, nem várja meg. Növeli a visszafordulási arányt. Ha a visszafordulási arány a plafonon van, pl.: 90% körül, akkor a potenciális kattintók/vásárlók csaknem biztos, hogy 90%-ban nem vásárolnak, ráadásul a rossz visszafordulási arány még tovább rontja helyezésünket a Googlenál.

Ha mégis megél a vállalkozás, vagy talán jól működik, akkor is ott vannak az elhagyott kattintók/vásárlók. Vagyis a vállalkozás nem maximalizálja a bevételeit és/vagy nem veszi észre, ha árat emelhet.

Kiknek ajánljuk?!

Fent említett kezdő vállalkozóknak és azoknak, aki szeretnék a webdesign-t saját maguk kitalálni és megszerkeszteni. Persze alapvetően szinte mindenkinek csak ajánlani tudjuk, hogy szerkesszen magának könnyen és egyszerűen weboldalt. Tegye próbára magát.

Óvatosan, aki egyből bankkártya adatokat kér, azt érdemes mellőzni. Itt is van egy kis linkgyűjtemény:

 

Ha szeretné, hogy az ön által összerakott webdesign-t implementáljuk, akkor azt a Proonline pixelpontossággal tudja vállalni.   Például ezt és ezt a weboldalt az eredeti wix-es weboldal designjának implementálásával alkottuk.



<< Vissza a hírekhez <


Kérj ajánlatot tartalom és marketing szövegírásra >>

Mit fejlesztettünk az utóbbi hetekben?

Mit fejlesztettünk az utóbbi hetekben?

10 legjobb betűtípus 2019-es webdesign trendek alapján

10 legjobb betűtípus 2019-es webdesign trendek alapján

Influencerek, akik a testükkel adnak el

Influencerek, akik a testükkel adnak el