Pro Blog

Influencerek, akik a testükkel adnak el Part2 | Pro Online

 

3. Dr. Mike Varshavski (@doctor.mike)

A doktor urat látván mindenkinek kihagy egy ütemet a szíve. Nagy bánatunkra Mike hobbijai között nem szerepel a textil dobálás, viszont úgy éreztük nem hagyhatjuk ki a listánkból. Varshavski Oroszországban született, 5 éves korában költözött Brooklynba szüleivel. A vele készített interjúkban többször utalt olyan emberekre, akik fiatalabb korában butának titulálták, mert nem tudott angolul (milyen rosszul hitték). A dr. Mike becenevet az osztálytársaitól kapta, akik mindig hozzá mentek focis sérüléseikkel tudván, hogy apja orvos. Mike azóta nem csak orvosi diplomájával és ellenálhatatlan külsejével büszkélkedhet, hanem a 3,1 milliós Instagram követőtáborával.
Hírdetései:

 

 

4.         Mariano Di Vaio (@marianodivaio)

 

Ezt a férfit gyakorlatilag mindenki ismeri, több mint 6 millió követője van. Ő a tökéletes férfi mintapéldája, de tényleg. Ízig-vérig jóképű pasi, barna haj, barna szem, elegáns, stílusos és nagyon sexy. Mindemellett házas és 2 gyönyörű kisfiú édesapja. Sajnálom csajok, de ez a hajó már elment. A képei stílust, eleganciát, boldogságot tükröznek, mindenkinek pozitív töltetet sugároznak. Egyetlen szomorúságot okozó tényező, hogy családapa révén mostanság kevesebb olyan képet posztol, ahol csak csekély számú ruhadarab van rajta, de még így is akad egy-kettő. A márkák sorban állnak azért, hogy csak egyetlen képén is megjelenjen a termékük, mert ha valami az ő képén szerepel, legyen az egy póló vagy egy kocsi, arra a termékre a kereslet óriásira nő. Miért is csodálkozunk, hisz csak rá kell nézni, neki bármi jól áll, ahogyan azt a mellékelt ábra is bizonyítja.

Hírdetései:

 

 

 

5.         Jay Alvarrez  (@jayalvarrez)

 

Azonban a legtöbb követővel ez a jóképű fiatalember büszkélkedhet. 6.4 millió követő. WOW! Bár, ki ne követné őt? Fiatal, helyes és extrem cuki. Egy igazi „adrenalin junkie”, aki kalandokat keres. Valójában pont emiatt szerzett ennyi követőt. Sugárzik a képeiről a vidámság és az adrenalin. Némely népszerű és releváns márka mellett, számos utazási és vendéglátóipari vállalkozás is együttműködik vele. Elég jó reklám ez a srác egy utazási irodának, azt meg kell hagyni. Ha az iroda garantálná nekünk, hogy még mindig ott van az adott helyen, egyből pattannánk is fel a legelső repülőre, amelyik oda visz. Igazam van, vagy igazam van?

Hírdetései:



<< Vissza a hírekhez <


Kérj ajánlatot tartalom és marketing szövegírásra >>

Támogattunk egy sportegyesületet - webfejlesztés kapott designterv alapján

Támogattunk egy sportegyesületet - webfejlesztés kapott designterv alapján

Weboldal készítés ingyen, Baby!

Weboldal készítés ingyen, Baby!

Mit fejlesztettünk az utóbbi hetekben?

Mit fejlesztettünk az utóbbi hetekben?